Tuesday, August 14, 2012

Ramadhan Tahun Ini

Syukur ke hadrat ilahi kerana aku masih berpeluang untuk merasai nikmat ramadhan pada tahun ini..ini merupakan ramadahan pertama aku di bumi orang.. dan banyak mengajar aku erti kesabaran dan independent..sebelum ni kalau puasa dekat rmh, time sahur dengan berbuka makanan dh siap je atas meja..tggl tggu Azan, makan..tp kali ni lain la sikit sbb semua kita yang kena siap kn sendiri..ramadhan pon sudah mahu melabuhkn tirai nye sbtu ni.. so mari la kte bersama-sama berdoa semoga di beri nikmat dan di panjangkan usia untuk bertemu bagi ramadhan yg seterusnya.. Insyallah..

Dalam angan dan sedar, baru aku perasan yg ini merupakan 1st entry aku utk tahun 2012..HAHAHA
Mmg dh lama nk update tp sbb kekangan masa dan lack of some idea n cerita yg ingin disampaikan..
Insyallah dalam masa cuti yg berbaki 3 minggu lagi, akan ku coret kn kisah2 yg menarik utk tatapan rakan2..


5 Hari lagi nak raya.. Yuhuuu...

No comments:

Post a Comment